Jumaat, 24 April 2015

Kisah hidup aku ...


assalamualaikum,,hmm stress kan kalau ade org tgur kita badan makin gemuk or berisi???
hmmm kalau korang nak tahu aku ni bukan la asalnya berbadan montel...dulu badan aku kecik je berat badan sekitar 45kg dengan ketinggian 158cm...ok kan aku dulu...hmm tu dulu nye cerita...tp cerita sekarang aku tak macam dulu lagi..aku yang dah montel .. :'( sedih nye la..hmm tak tahu mane silap nye yg bole buat aku jadik montel cam sekarang nie.. hehehe(rahsia)....

aku ni dah la jenis yg sensitif...pantang ade org tegur aku gemuk ni..so,macam2 cara aku buat tok dapat kan balik berat badan asal aku dulu..hmmm...

sekarang ni kan dunia teknologi makin canggih..tol x??korang mesti ade facebook,twitter,instagram or macam2 lagi....tp yg pasti xde kot org pakai myspace..hehe dulu zaman aku sekola menengah popular r myspace ni...hehehe ehhhh aku ni dah lari topikkk ni nak story..hehe sori..sebenarnya aku nak cerita yg ni...

"dijamin anda akan kurus dalam masa yg singkat"
ni yg aku jumpa kat facebook...sebenarnye nak tgok facebook tu just nak tgok cot cet cot cet kawan jer,,,tp ni yg aku jumpe..."kurus dalam masa yg singkat"... aku pon tgok lah ...(orang jual produk kurus)......tgokk banyak n ramai yg like n komen serta yg beli aku pon terpedaya nak cuba produk kurus ni...hehehe...tapi....tak kurus2 pon aku...same jer takde beza pon...

dlm beberapa hari sebelum ni aku n kawan satu tempat kerja ade bincang pasal diet...n tetibe member aku ni cakap die ade member yg dulu montel but now dh slim...korang nak tahu ape rahsia nye????hahahah jeng jeng jeng....



         "DIET ATKINS "





Tiada ulasan:

Catat Ulasan